Veelgestelde vragen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een SAM account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis. Ook kunnen we je op de hoogte houden van alle nieuwe musthaves, toffe acties en de trends van nu!
  
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Heb je een item op het oog die je heel graag wilt hebben? Leuk! Selecteer een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’. Je kunt ondertussen verder shoppen. Let op: alle items in je winkelwagen worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘winkelwagen’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.
 
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.
 
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?
Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.  Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.
 
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?
Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.
 
Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?
Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld. 
 
Hoe kan ik zien welke maat het beste is voor mij?
Om te kijken welke maat het beste schikt, staat er bij elk item hoe het valt en welke maat het model draagt. Mochten bepaalde afmetingen niet bij een item staan, maar ben je hier wel benieuwd naar? Dan kun je mailen naar:info@stylesandmore.nl. Dan meten wij het voor je op!
 
Is het mogelijk om sale items te retourneren?
Het is helaas niet mogelijk om onze sale items te retourneren.
 
Hoeveel saldo staat er nog op mijn SAM giftcard?

Het is helaas nog niet mogelijk om je saldo van de giftcard op de website te controleren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.